Subject: RE: küsimus renoveerimistoetuste kohta
From: "Minna Harjo" <[email-masked]>
To: "Janne Jerva" <[email-masked]>
Cc: "SiM info" <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Jun 2025 11:42:29 +0300

Tere, Janne!

Tänan pöördumise eest. Soovitan pöörduda SA Harju Ettevõtlus- ja
Arenduskeskuse vabaühenduste konsultantide Külli Vollmeri või Anna Heinsoo
poole, kes oskavad anda nõu võimalike rahastusvõimaluste ja võimalike
taotlusvoorude kohta. Kontaktid: Külli Vollmer, [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , tel 656 6522, 511 4027 ning  Anna Heinsoo,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> , tel 5683 1323.

Võite pöörduda ka SA Kodanikuühiskonna Sihtkapital poole [email-masked]
<mailto:[email-masked]> , kes oskavad samuti nõu anda.

Lugupidamisega,

Minna Harjo
Nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5332 6793
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>

From: Janne Jerva <[email-masked]>
Sent: Saturday, June 28, 2025 4:50 PM
To: SiM info <[email-masked]>
Subject: küsimus renoveerimistoetuste kohta

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

                Tere!

Kirjutan Põhja-Eesti Pimedate Ühingust (PPÜ). Asume Tallinnas aadressil
Tondi 8a. Tegeleme nägemispuudega inimeste rehabilitatsiooni, tööhõive,
hariduse-, vabaaja-, kultuuri-, spordi ja jne. tegevustega. Meie keskus on
avatud teenuseosutaja nii nägemispuudega inimestele kui ka teistele Eesti
elanikele. Kinnistu kuulub meie mittetulundusühingule. Oleme jõudumööda
1955. aastal ehitatud hoonet renoveerinud. Nüüd on ehitusprojekti järgselt
ootel järgmised tööd:sadevee ärajuhtimine, kanalisatsiooni ja veetorustiku
uuendamine, vundamendi soojustamine, kogu maja energiatõhususe tõstmine,
katusealuse 500m2 väljaehitamine rehabiliteerimiskeskuseks.

Palun infot, millistest fondidest on võimalik mittetulundusühingul
eelloetletud tegevusteks toetust taotleda.

Lugupidamisega

Janne Jerva

PPÜ juhatuse liige

Tel.55 75 310